maandag 11 januari 2010

Time To Grow


OGhats bestaat nu al een tijdje.

En ik merk eigenlijk dat sinds ik ben begonnen, veel van mijn doelgroepen op de hoogte zijn van mijn website.

Maar nu is het dan tijd om eindelijk eens alles te professionaliseren, zodat er ook betaald kan worden via de website.

Hierdoor krijg ik meer credibility en kan ik ook veel makkelijker(en meer) wereldwijd verkopen.

OGhats.nl werkt al een tijdje achter de schermen met ''As It Is'' uit Utrecht.
En de samenwerking verwerkt vlekkeloos waardoor we allebei meer ''Hot Gear'' binnen kunnen halen en natuurlijk aan jullie verkopen!

De website gaat anders heten dan OGhats.nl , maar dat betekent alleen maar voor jullie dat er meer Hats binnen komen!

Ik ga deze Blog bij houden, met nieuwe items voor de verkoop, maar ook eventueel met items van mijzelf om met jullie te delen.

Hou mijn Blog in de gaten en zodra de site online is zullen we het jullie laten weten

Peace!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten